דניאל מנדל ז״ל

לסיפור חייו של דניאל מנדל ז״ל באתר יזכור לחץ כאן.
לביקור באתר לזכרו לחץ כאן.

צוות מנדל במרתון ירושלים 2016 יוצא לדרך!

בואו להצטרף למסורת!!!

משפחתו וחבריו של דניאל מנדל ז"ל מנציחים את זכרו מידי שנה על ידי השתתפות במרתון ירושלים. הולכים ורצים, כל אחד בקצב שלו, יחד עם עוד אלפי אנשים מהארץ ומהעולם ברחובות וסמטאות עיר הבירה של ישראל וצובעים את העיר בחולצות 'צוות דניאל'! 

אז מה זה אומר לרוץ עם צוות דניאל?

 

הנרשמים דרך צוות דניאל יוכלו להנציח את זכרו של דניאל ע"י גיוס תרומות לאחת משתי מטרות טובות! בנוסף, הנרשמים יקבלו 10% לדמי הרישום. אז תרשמו ובואו לרוץ, להינות ולעזור!

שתי העמותות שמגייסים בשבילם כסף השנה הם:

  1. עשה רצונו – מרפאה בשדרות שמציעה טיפולים אלטרנטיבים לסובלים מפוסט טראומה בדרום. תרומות יתקבלו בצ'קים ל'אמונה'.

  2. בית דניאל – בית לחיילים בודדים בנווה (עצמונה) שסיימו את תכנית מכינת עוצם החדשה לתלמידי חו"ל ומתגייסים לצבא. תרומות יתקבלו בצ'קים ל'מכינת עוצם'.

לרישום, בעיות וכל שאלה נא לפנות לשרול מנדל – 0545663044, או במייל: tzevetdaniel@gmail.com

לאתר הרשמי של מרתון ירושלים

זכרון והנצחה

משפחת מנדל והחברים, הנציחו את זכרו של דניאל ז"ל  על ידי הקמת 'פארק דניאל' באלון שבות, הישוב בו גדל דניאל ז"ל. אלון שבות, השוכן במועצת גוש עציון, הוקם בשנת תש"ל – 1970 והוא מראשוני הישובים הקהילתיים בארץ. 'פארק דניאל' שבתחומו, הנו גן משחקים ופנאי שבעיצובו שלובים אלמנטים מעולם המוסיקה, זכר לעולם המוסיקה של דניאל ז"ל שהיה עשיר ורענן, בהיותו רגיש לצליל ואמון בנגינה על מספר כלי נגינה. בשל זיקה זו לעולם המוסיקה, נערך לזכרו מידי שנה ערב מוסיקה ושירה בסמוך לתאריך יום הולדתו (ינואר – טבת). ניתן לצפות כאן בטקס חניכת הגן.

איך מגיעים?

בכביש ירושלים -קרית ארבע (כביש 60), מערבה בצומת הגוש, צפונה בצומת אלון שבות או מכביש 1 (ירושלים-ת"א) במחלף בית שמש, דרומה בכביש 38 (בית שמש-בית גוברין), מזרחה בצומת האלה, דרומה בצומת עציונה ומטפסים בכביש 367 לכיוון גוש עציון, צפונה בצומת אלון שבות.  נכנסים בשער הישוב וממשיכים ישר (רחוב השיירות), פונים שמאלה ברחוב התאנה עד הצומת הראשונה (רחוב הרקפת). מימין בית משפחת מנדל ומשמאל "פארק דניאל" – הצג מפה.